Dizajn u Knjižnici
Plakati koji slijede izložbe bitna su oprema svake izložbe, vrlo često oni su jedino komunikacijsko sredstvo kojim Knjižnica komunicira s korisnicima i posjetiteljima o izložbama koje se mogu pogledati. Plakati postavljeni u javnom prostoru, pozivaju zainteresirane da posjete događanje, s druge strane plakati kao dizajnersko ostvarenje pojedinog autora utječu i na percepciju javnosti samih autora, izlaganog sadržaja i same Knjižnice.Izložbom plakata uz likovne izložbe te postera izložbi Knjižnice Podsused prezentiramo rad suradnika Knjižnice; Ane Hruškar Varović, Ivane Klement, Željka Podoreškog i Lea Rostohara.
'Plakat ili poster u ISBD(NBM)-u definiran je kao „veliki oglas ili objava koja je namijenjena javnom izlaganju”. Ta kratka definicija obuhvaća brojne varijacije publikacije koja je namijenjena obavještavanju javnosti o događajima, reklamiranju proizvoda ili usluga, utjecanju na javno mišljenje ili obrazovanje, ali i predstavljanju znanstvenih istraživanja (npr. na našem seminaru) i umjetničkih djela.' (Rajh, 2014)
Rajh, Z. Semlič. Plakati u arhivima, knjižnicama i muzejima : Preporuke za usklađen opis // Arhivi,2014, 17 https://hrcak.srce.hr/ojs/index.php/akm/article/view/3565 (citirano 29.1.2021.)