Internetski bonton
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 8. do 12. travnja 2019. održat će se drugi Dani medijske pismenosti.Cilj im je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.
Tema ove godine je poštovanje prema sebi i drugima u medijima. To uključuje niz podtema, kao što su tolerancija, govor mržnje, lažne vijesti, dezinformacije i manipulacije, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima, na društvenim mrežama i komunikacijskim platformama.
U Dječjoj knjižnici Marina Držića čitati ćemo elektroničku slikovnicu o internetskom bontonu "Paškova velika odluka" ("Digiduck's Big Decision"), razgovarati o internetskom bontonu te provesti kreativne aktivnosti povezane sa sadržajem slikovnice. Radionica je namijenjena predškolcima i mlađim školarcima, a zainteresirani se mogu prijaviti na e-mail: ana.pavlek@kgz.hr
https://www.medijskapismenost.hr/