Komunikacija od A do uprava
Priručnik „Komunikacija od A do uprava“ bit će predstavljen u obliku interaktivnog panela koji će u razgovoru s autoricama, pružiti dodatan uvid u komuniciranje u javnom i neprofitnom sektoru. Panel će moderirati Tin Bašić (Lider). Od osnovnih postulata komunikacije do praktičnih primjera, priručnik je zamišljen kao savjetnik početnicima za lakši početak rada u ovom kompleksnom području, ali i kao podsjetnik profesionalcima kako ostati „svjež“ u poslu.
Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnosi s javnošću u javnoj upravi. Odnosi s javnošću u javnoj upravi imaju svoje posebnosti po kojima se razlikuju od odnosa s javnošću u drugim sektorima. Zbog činjenice da se rad javne uprave financira sredstvima iz državnog proračuna, kojem svi građani daju svoj doprinos, zahtjevi za transparentnošću, pravovremenim i točnim informiranjem te visokom etičnošću imaju posebnu težinu kada se radi o javnoj upravi. Upravo je zato važno osvijestiti koliko su danas, u doba brzog protoka informacija i snažnog razvoja komunikacijskih platformi, u javnoj upravi neizostavni i dragocjeni obrazovani i osposobljeni komunikacijski stručnjaci koji znaju kako uspostaviti kvalitetne odnose s javnostima i održati ih, razumljivo prenositi informacije, ispravno reagirati na krizne situacije te istodobno služiti kao korektiv onima koji upravljaju institucijom.
Cilj publikacije je zainteresiranima za to područje pomoći da lakše savladaju svoje prve korake ako u struku tek ulaze, a iskusnijima osvježiti pogled na svakodnevni rad i potaknuti ih na kreativnost u komunikacijskom pristupu.
Između korica ove knjige čitatelji će saznati odgovore na pitanja:
- Zašto je važno imati komunikacijsku strategiju, kako se ona određuje i od kojih dijelova se sastoji, kao i kojim se komunikacijskim alatima koristiti u ostvarivanju postavljenih ciljeva
- Kako uspostaviti odnos s medijima, izraditi kvalitetnu medijsku listu, zainteresirati medije za projekte ili javne politike u instituciji?
- Koje platforme odabrati u internetskoj (on-line) komunikaciji, kako oblikovati poruke, odrediti osnovne postavke dobre internetske komunikacije?
- Što je krizna komunikacija, je li moguće za nju se pripremiti i kako te koje se pouke mogu izvući iz kriznih situacija?
- Kako konkretizirati rezultat neke komunikacije?
- Koja pravila valja poštovati u službenim prigodama kako bi se izrazilo poštovanje ili (odstupanjem od njih) poslala određena poruka?
- Tko je motivirani vođa; može li se i kako postati vođa te zašto je to poželjno biti?
- Kako ovladati osnovnim vještinama javnog nastupa i nadograđivati ih?