Radost čitanja, ludizam stvaranja
Lutke oblikovane tehnikom kaširanja novinskim papirom knjižničarke Manuele Babić nastale su prema pričama koje se čitaju u programu Igramo se u svijetu priča.Cilj je stvoriti okruženje u kojemu su likovi koje su djeca u pričama upoznali sad plastični i mogu se prepoznati. Lutka potiče kreativno izražavanje, potiče i razvija maštu, razvija spontano verbalno izražavanje, poboljšava jezik i izgovor, vježba tečno čitanje, stvara osjećaj za vrednovanje literature, potiče i razvoj vještina aktivnog slušanja te učenje kako prihvatiti i dati ideju. (Carol Sterling i O'Hare .2004, prema Korošec, 2013) Slikovnica je prva knjiga s kojom se dijete susreće, (Crnković, Težak. 2002), a Barbara Bader nadodaje u svojoj definiciji slikovnice, slikovnica je djetetovo iskustvo. Slikovnica govori slikom i riječima i traži srodnost i suradnju dvaju umjetnika, slikara i pisca. (Verodnik, Maja. Slikovnica prva knjiga djeteta, 2015.). Ilustracije u slikovnicama treba vrednovati kao sredstvo koje potiče i produbljuje dječji smisao za estetiku te pridonosi razvoju dječjeg stvaralaštva (Balić-Šimrak i NarančićKovač,2011.). Djeci rane i predškolske dobi likovni prikaz ilustracije slikovnica predstavlja izazov, posebice kada koriste vlastitu imaginaciju. Likovni izraz postaje specifičan način izražavanja kojim se očituje dječji likovni senzibilitet (Bodulić,1982.). Ali slikovnica je i sadržajno dvostruko kodirana što znači da sadržaj nije upućen samo djeci, već je dio značenjskih poruka upućen i odraslima, čitačima, koji čitanjem slikovnicu posreduju djeci. Slikovnica jednako tako utječe i na likovni izraz odraslih, koji tako dijele dvostruko zajedničko iskustvo, iskustvo čitanja i iskustvo stvaranja. U trostrukom ludizmu, igre, riječi i likovnog izražavanja razvijaju se imaginacija i kreativno izražavanje.