Uz čitanje riječi rastu
Učenici 2.c razreda OŠ kralja Tomislava zajedno sa svojom učiteljicom Ivom Erak sudjeluju već drugu godinu u projektu "Uz čitanje riječi rastu". To je međunarodni e-Twinning projekt u koji su uključeni učenici i učitelji iz 5 europskih zemalja. Projekt "Uz čitanje riječi rastu 3" sadrži aktivnosti kojima se nastoji približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih djela želi se utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
"Sudjelujući u navedenom projektu ostvarili smo mnoge aktivnosti od kojih vam tek nekoliko predstavljamo. Proučavali smo kontinente pa smo čitali i učili o Africi i stvorili naše maske po uzoru na afričke.
Učeći o našem tijelu, proučavali smo znanstvene enciklopedije i zanimalo nas je kako srce radi. Pročitano i proučeno smo stavili na papir. Neka naša srca i kod vas razviju ljubav prema knjizi.
Prošlost - sadašnjost - budućnost se najlakše uči kroz knjigu. Mi smo to ovako naučili: knjige koje smo čitali su PROŠLOST. Knjige koje sada čitamo je SADAŠNJOST. Knjige koje ćemo čitati je BUDUĆNOST. Pri izboru knjiga smo se vodili prema grafičkom oblikovanju naslovnice, koje smo i sami reproducirali."
"Sudjelujući u navedenom projektu ostvarili smo mnoge aktivnosti od kojih vam tek nekoliko predstavljamo. Proučavali smo kontinente pa smo čitali i učili o Africi i stvorili naše maske po uzoru na afričke.
Učeći o našem tijelu, proučavali smo znanstvene enciklopedije i zanimalo nas je kako srce radi. Pročitano i proučeno smo stavili na papir. Neka naša srca i kod vas razviju ljubav prema knjizi.
Prošlost - sadašnjost - budućnost se najlakše uči kroz knjigu. Mi smo to ovako naučili: knjige koje smo čitali su PROŠLOST. Knjige koje sada čitamo je SADAŠNJOST. Knjige koje ćemo čitati je BUDUĆNOST. Pri izboru knjiga smo se vodili prema grafičkom oblikovanju naslovnice, koje smo i sami reproducirali."