Klub IZi
Novi kulb nastao u suradnji s profesoricom Nives Mikelić Preradović i studenata kolegija Društveno korisno učenje s Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Osim prepoznavanja znanja kao društvene vrijednosti, zatim knjižnice kao mjesta druženja, učenja uz igru i otkrivanja novih svjetova, glavni cilj Kluba IZi je pružiti djeci multimedijsko opismenjavanje.


Dječji čitateljski klub, 2015. - fotografije


Multimedijsko opismenjavanje,  2016. - fotografije

Klub IZi i Multimedijsko opismenjavanje - Ivana Končić, 2016/2017. - prezi


Zaštita i bonton na Internetu, 2017. - fotografije i plakat

Internetski bonton, 2017. - ppt prezentacija


Kviški moljci, 2021/2022  - o projektu

Kviški moljci, 2021/2022 - prezi


On line pustolovina, 2023. - ppt


Povodom aktivnog sudjelovanja na eSL4EU Erasmus + projektu kao partner u lokalnoj zajednici na Filozofskom fakultetu, 9.5.2024.

Suradnja KGZ i FFZG u znaku broja 5 - ppt prezentacija na završnom multiplicirajućem događanju Erasmus + projekta

U sklopu Erasmus+ projekta SLIDE sudjelovali smo na  cjelodnevnom Društvenom Hackathonu - Digital bridges & Gaps in Society - gdje smo u konkurenciji 10 partnerskih EU sveučilišta i njihovih društvenih partnera nagrađeni za najbolje postavljeni izazov - Improve the Online Rewiews Treasury. Studentski tim sa Sveučilišta Vechta u Njemačkoj odgovorili su jednostavnim i zanimljivim rješenjem za vizualno poboljšanje naše online Riznice recenzija te pobijedili u konkurenciji najboljeg rješenja na postavljeni izazov. 
 
How to improve the online Reviews Treasury - pich presentation, Saving Vechta Tomorrow, University of Vechta, Germany


Evaluacija rješenja studentskog tima Saving Vechta Tomorrow
- Majda Bakić, KGZ - Knjižnice grada Zagreba

Improvement of online visibility of the Online Reviews Treasury - ppt presentation, Saving Vechta Tomorrow, University of Vechta, Germany

Suggestions for easy automated "handling" of the website ("easy to update") - Saving Vechta Tomorrow, University of Vechta, Germany