Melita Rundek: Izgubljena u ormaru
Srednjoškolka Mirna nije kao većina njezinih vršnjaka. Nadarena je za umjetnost, nije joj važno da je trendovski odjevena i što drugi misle o tome. Crne hlače i crna majica njezin su stil. Kada prijateljici Maji povjeri svoju tajnu koja ju muči, ona ju uvjeri da sve probleme ovoga svijeta najbolje rješava dobar šoping. Kupovina jednog retroprsluka mijenja iz temelja Mirnin pogled na svijet mode, kupovine, izgleda, popularnosti među vršnjacima... Započinje luda utrka po dućanima i mahnito punjenje njezina, nekad praznog, ormara. Autorica u romanu govori o potrošačkom mentalitetu, u kojem je najvažnije kako izgledaš i osjećaj da si "in" te o utjecaju takva stila života na mlade. U tekst romana ubačene su duhovite reklamne poruke koje parodiraju današnje oglašavanje. Roman je namijenjen djeci starije školske dobi.