Vedrana Stantić i Anita Peti-Stantić : Znati(želja) : zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah?
Polazeći od teze da je čitanje popularnoznanstvenih tekstova nezamjenjivo u procesu odgoja i obrazovanja, autorice inovativnom metodologijom pokazuju kako je nužno uvesti popularnoznanstveni žanr u redovno štivo od najranijih čitateljskih dana. Takvi tekstovi potiču znatiželju koja je temelj razvoja intelektualnih sposobnosti i moralnih vrijednosti, kritičkog rasuđivanja, odnosa prema istini i svijetu uopće. Više čitanja rezultira većim i boljim razumijevanjem jer se čitatalačkom praksom razvija strukturirano mišljenje i stječe vještina u verbalnoj komunikaciji nužnoj za prijenos informacija. Autorice se zalažu za intenziviranje međusobne komunikacije mladih sa starijima, mladih međusobno te starijih međusobno jer "počnemo li više razgovarati, razumjet ćemo se bolje".